درباره وکیل

مریم جلالی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری خراسان رضوی، با ده سال سابقه مشاوره و وکالت از وکلای متخصص در دعاوی خانواده شامل طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، تمکین و ملاقات فرزند، جهیزیه و اثبات ازدواج و نسب می باشد که با صدها پرونده موفق به عنوان یکی از مجرب ترین و خوش برخوردترین وکلای مشهد مشغول به کار است.
ایشان در پرونده های کیفری با مشاوره تخصصی و معرفی بهترین و جدیدترین اقدام قضایی، همراه شما تا رسیدن به رای قطعی خواهد بود.
سپردن پرونده هایی نظیر کلاهبرداری، آدم ربایی، خیانت در امانت، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، فروش مال غیر، چک بلامحل، جرائم مربوط به پیش فروش آپارتمان، روابط نامشروع و جرائم منافی عفت، شرب خمر، مواد مخدر، قتل و غیره به این وکیل با تجربه، شما را تا رسیدن به نتیجه از رفت و آمد به دادگاه بی نیاز نموده و نهایتا موجبات آرامش خیالتان را فراهم می آورد.
امور حقوقی و ملکی، دعاوی تجاری و بانکی، چک و سفته، تنظیم سند، تصادفات و اخذ دیه و قبول وکالت ایرانیان مقیم در خارج از کشور، تنظیم دادخواست، تنظیم شکواییه، تنظیم اظهارنامه و تنظیم حقوقی قرارداد ها، فسخ و ابطال قرارداد ها، از دیگر تخصص های این وکیل حاذق و خوشنام است.
دعاوی تخلیه، خلع ید، مطالبه اجرت المثل و اجاره بها، امور ثبتی و تغییر نام و نام خانوادگی و سن از دیگر تخصص های این وکیل جوان است. خانم مریم جلالی از بهترین وکلای مشهد با متد برگزاری جلسات صلح و سازش سعی در مصالحه و سازش بین طرفین داشته و با میانجیگری به رسالت حرفه ای خود عمل می نماید. رضایت موکلین از عملکرد ایشان و بهره مندی از به روز ترین فنون دفاع، بیان و مذاکره، ایشان را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار داده است.

ساعات کاری

  • شنبه 17 الی 21
  • یکشنبه 17 الی 21
  • دوشنبه 17 الی 21
  • سه شنبه 17 الی 21
  • چهارشنبه 17 الی 21
  • پنجشنبه 17 الی 21
  • جمعه تعطیل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا