درباره وکیل

نمونه‌ای که در حال مشاهده آن می‌باشید، صرفا یک نمونه تستی است و وکیل درج شده در این قسمت، وجود خارجی ندارد

برای آنکه کاربر بتواند براساس نیازهای خود بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد، ما قسمت‌های مختلفی را آماده کرده‌ایم که وکلا می‌توانند با تکمیل این قسمت‌ها کاربر را به‌درستی راهنمایی کنند.

در قسمت «درباره وکیل» شما باید اطلاعات کلی در رابطه با خود را بنویسید که این اطلاعات می‌توانند شامل سوابق تحصیلی شما، دانشگاهی که در آن درس خوانده‌اید، موفقیت‌هایی که بدست آورده‌اید و نکات و ویژگی‌هایی که حس می‌کنید مهم هستند و کاربر را در انتخاب وکیل راهنمایی می‌کنند باشند. همچنین باید گفت ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که می‌توانید هر اطلاعاتی که خواستید را در این قسمت بولد کنید یا رنگ آن را تغییر دهید تا با این کار نظر مخاطب را به نوشته‌ی خود جلب کنید.

سوابق وکیل

در بخش مربوط به «سوابق وکیل» هرآنچه تا به اینجای دوره‌ی کاری خود انجام داده‌اید را بنویسید؛ از مدت زمانی که مشغول به کار هستید تا موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اید. توجه داشته باشید که تکمیل کردن این بخش به درستی می‌تواند در جلب رضایت و اعتماد کاربران نقش بسزایی داشته باشد؛ پس ساده از کنار آن نگذرید!

خدمات وکیل

در بخش «خدمات وکیل» همانطور که از نامش پیداست، وکلا باید خدماتی که به موکلین خود ارائه می دهند را به صورت جامع و کامل بنویسند؛ به طوری که کاربر بتواند با یک نگاه متوجه کارهایی که شما به عنوان یک وکیل می‌توانید انجام دهید شود. برای مثال اگر شما به صورت تخصصی در زمینه های مختلف دعاوی مانند خانواده، کیفری، ملکی و … فعالیت دارید تمام این موارد را ذکر کنید تا افراد بتوانند براساس نیازی که دارند بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشند.

ساعات کاری

  • شنبه 8 تا 17
  • یکشنبه 8 تا 17
  • دوشنبه 8 تا 17
  • سه شنبه 8 تا 17
  • چهارشنبه 8 تا 17
  • پنجشنبه 8 تا 14
  • جمعه تعطیل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا