درباره وکیل

سرکار خانم هدیه رفیعی، فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و رتبه دو رقمی آزمون وکالت و وکیل پایه یک دادگستری است و از آن جایی که در حوزه مربوط به امور حقوقی و قانون به روز چک و اسناد تجاری آگاهی کاملی دارد، می ‌تواند شما را در راستای تنظیم اسناد تجاری و یا مطالبه وجه و وصول چک برگشتی راهنمایی نماید تا از بروز خسارت احتمالی جلوگیری کنید. وی با تخصصی که در این حوزه دارد خدماتی اعم از مشاوره قبل از تنظیم دادخواست یا اسناد تجاری، تنظیم لایحه را به شما عزیزان ارائه خواهد داد. او هم چنین در تنظیم قراردادهای حقوقی، سابقه و تخصص قابل قبولی دارد.

سوابق وکیل

خانم هدیه رفیعی، افتخار دارد با ارایه خدمات حقوقی، جزایی و تجاری به کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی در موارد ذیل اقدام نماید:
ارائه مشاوره در جهت تنظیم قرارداد و سایر امور حقوقی، وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، جرائم رایانه ای، جرائم پزشکی، وکالت در دیوان عدالت اداری وکالت در دیوان عالی کشور، داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها، وکالت در کمیسیون های ماده صد شهرداری و کمیسیون های مالیاتی، تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی.

خدمات وکیل

خانم هدیه رفیعی وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای مرکز با بیش از 5 سال سابقه کار موفق در عرصه وکالت، مشغول به کار است. خانم هدیه رفیعی از موفق ترین وکلای ایرانی، کارشناس ارشد حقوق اقتصادی و مدیریت گروه حقوقی هادی، با در اختیار داشتن مجموعه ای در پرونده های خانواده، وکالت تخصصی در پرونده شرکت های تجاری، وکالت در پرونده های کارگر، کارفرمایی و قراردادکار، وکالت در قراردادهای پیمانکاری، مشاوره و تنظیم انواع قراردادهای حقوقی.

ساعات کاری

  • شنبه 9 - 20
  • یکشنبه 9 - 20
  • دوشنبه 9 - 20
  • سه شنبه 9 - 20
  • چهارشنبه 9 - 20
  • پنجشنبه 9 - 20
  • جمعه تعطیل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا