درباره وکیل

افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 13 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی ۳۴۲۶۰، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجع به دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. همچنین ایرانیان ساکن خارج از کشور برای تمام موارد حقوقی خود می‌توانند با وکیل راستی ارتباط برقرار کرده و از خدمات این وکیل معروف و پرتجربه شیراز در زمینه‌های حقوقی بهره ببرند.

و به عنوان یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی خانواده از قبیل ( طلاق از طرف مرد، طلاق به درخواست زوجه، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت، ملاقات و حضانت فرزند و… )، دعاوی کیفری من الجمله: ( کلاهبرداری، پرونده های چک بلامحل، سرقت و جعل، استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت و فروش مال غیر، روابط نامشروع و … )، دعاوی حقوقی همانند (اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها، الزام به انجام تعهدات قراردادی در شیراز و …) می‌باشد.

سوابق وکیل

13 سال وکالت موفق در حوزه های دعاوی خانواده، حقوقی، کیفری، انقلاب و شورای حل اختلاف

خدمات وکیل

مشاوره و اخذ وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، خانواده، کیفری، انقلاب و شورای حل اختلاف

ساعات کاری

  • شنبه 16 الی 19
  • یکشنبه -
  • دوشنبه 16 الی 19
  • سه شنبه -
  • چهارشنبه 16 الی 19
  • پنجشنبه -
  • جمعه -

نظرات کاربران

یک نظر

  1. سلام خدمت شما وکیل با استعداد و فوق العاده کاردان لذت بردم همه چیزو در موردتون خوندم به کمک خیلی فوری شخصی همانند شما نیازمندم بچه کوچکم در خطر است باید سریع اقدام کنم همه جزئیات این مشکل را مکتوب در اختیارتان میگذارم سعی میکنم تماس بگیرم یا حضوری خدمت شما برسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا